неділя, 2 жовтня 2022 р.

План самоосвіти

   Інтегрований урок, який ми проводили з учителем зарубіжної літератури у 8 класі.

Тема уроку.  Кобзар і бард. Шевченко і Бернс - великі співці свободи











   План самоосвіти
вчителя української мови та літератури
Заїкіної Тетяни Михайлівни

на     2022 – 2023 навчальний рік

1. Вступ

 

Проблемна тема КЗ «Олександрівський ліцей № 2»  

«Модернізація освітнього процесу у закладі на засадах упровадження технологічного та андрагогічного підходів»

 

Проблемна тема Івангородської філії

«Створення сприятливого освітнього середовища на основі технологічного та андрагогічного підходів»

 

Проблемна тема вчителя «Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури»

 

Основною метою підвищення науково-теоретичної підготовки та вдосконалення педагогічної майстерності шляхом самоосвітньої роботи на    2022–2023  навчальний рік є:

 

  1. Ґрунтовне опрацювання наукових джерел з проблеми розбудови національної школи та  змісту нового Держстандарту базової та повної загальної середньої освіти 

  2. Поглиблене опрацювання творів видатних вітчизняних педагогів

  3. Ознайомлення з новими педагогічними технологіями та передовим педагогічним досвідом.

  4. Визначення власного стилю педагогічної діяльності.

Улюблений вислів: “Солодке пізнає лише той, хто може проковтнути неприємне” (Г.Сковорода).

Шляхи  реалізації самоосвітньої проблеми «Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури»

 

* Протягом  року брати активну участь:

- у семінарах, масових заходах;

- у роботі шкільного та районного методичних  об'єднань вчителів гуманітарного циклу предметів;

  •   методичних заходах, які проводяться в школі;

  •   у проведенні предметних тижнів.

 

* Постійно слідкувати за появою нових посібників та методичної літератури з проблем викладання предмета.

* Поглиблено опрацювати питання: «Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури»

* Пройти дистанційні курси підвищення кваліфікації при Кіровоградському ОІППО ім. В.О.Сухомлинського

* Систематично наповнювати сторінки власного Інтернет блогу «У вирі творчості»

* Залучати учнів до участі у предметних конкурсах «Соняшник», Всеукраїнській інтернет-олімпіаді «На Урок», III Всеукраїнському відкритому  марафоні з української мови.

2. Науково-теоретична підготовка

1. Опрацювати літературу :


Автор

Назва статті

Форма опрацювання

Термін

1 Кульчицька О.В.

« Творча обдарованість»

Виписки 

Жовтень

2 Гонтаж Г.Є.

« Формування творчої особистості»

Тези

Грудень

3.Рудницька О.С. 

Нетрадиційні уроки з української мови та літератури

Використання на уроках

Протягом року


3. Підвищення науково-методичного рівня та професійної майстерності


  1. Опрацювати програму та пояснювальну записку до неї з української мови та літератури для 5-9 класів.

2.Ознайомитися з досвідом використання нових педагогічних технологій навчально – виховного процесу Мовчан А.В.;

3.Опрацювати літературу:


Автор

Назва статті

Форма опрацювання

Термін

1 Бугайко Т.Ф.

Як писати твір

Виписки

Жовтень

2 Довга О.М.

Навчання і виховання засобами літератури

тези

Січень

3 Мартинюк Н.

Творчі здібності через сучасні технології освіти (показники, які характеризують, дитину, здібну до творчості) /
Н. Мартинюк  // Відкритий урок. – 2010. - № 3. – С.43-45.


тези

Березень

4 Пясецька Л.

« Рідної мови тримаймося!»

виписки

Квітень


4. Удосконалення знань з теорії і практики організації виховного процесу


  1. Підготувати і провести позакласний захід до 9 листопада - Дня української писемності та мови.

  2. Підготувати виступ з проблеми «Креативність учнів на уроках  української мови та літератури».

     3.Організувати і провести загальношкільні виховні заходи згідно плану виховної роботи.

5.Заходи щодо поліпшення навчально-матеріальної бази кабінету

  1. Провести відкритий урок .(І семестр –  інтегрований урок (українська та зарубіжна література ) у 8 класі «Кобзар і бард. Шевченко і Бернс: великі співці свободи»)

  2. Поповнювати базу роздаткового матеріалу з української мови та літератури.

  3. Продовжувати збирати творчі доробки учнів.

4.Розробити тестові завдання з української мови та літератури для учнів 9,6,8  класів.

    6.Термін завершення роботи – червень 2023 р.

 

1.Передбачувані результати : підвищення рівня розвитку творчих здібностей на уроках української мови та літератури; розвиток швидкості мислення, гнучкості мислення, оригінальності, допитливості, точності, сміливості як основні ознаки творчих здібностей учнів; розширення кругозору, формування естетичних смаків, моральних  принципів, критичне ставлення до історичних джерел.

 

2.Спосіб оформлення теоритичного матеріалу та практичних завдань:

- створення книги творчого доробку «Перлинки-намистинки»;

- створення тестових та інших видів перевірених питань до тем , що вивчаються у 9 класі.

         


Немає коментарів:

Дописати коментар