неділя, 2 жовтня 2022 р.

План самоосвіти

  


Івангородська філія КЗ «Олександрівський ліцей № 2»


ПОГОДЖЕНО


Заступник завідувача філії
з навчально-виховної роботи

____________С.М. Бойко

01.09.2024 р.


План самоосвіти

вчителя української мови та літератури

Заїкіної Тетяни Михайлівни

на     2024 – 2025 навчальний рік

1. Вступ


Проблемна тема КЗ «Олександрівський ліцей № 2»  

«Модернізація освітнього процесу у закладі на засадах упровадження технологічного та андрагогічного підходів»


Проблемна тема Івангородської філії

«Створення сприятливого освітнього середовища на основі технологічного та андрагогічного підходів»


Проблемна тема вчителя «Розвиток  творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури»

 

Основною метою підвищення науково-теоретичної підготовки та вдосконалення педагогічної майстерності шляхом самоосвітньої роботи на    2024–2025  навчальний рік є:


  1. Ґрунтовне опрацювання наукових джерел з проблеми розбудови національної школи та  змісту нового Держстандарту базової та повної загальної середньої освіти 

  2. Опрацювання рекомендацій оцінювання учнів 5-9 класів

  3. Поглиблене опрацювання творів видатних вітчизняних педагогів

  4. Ознайомлення з новими педагогічними технологіями та передовим педагогічним досвідом.

  5. Визначення власного стилю педагогічної діяльності.

Улюблений вислів: “Солодке пізнає лише той, хто може проковтнути неприємне” (Г.Сковорода).



Шляхи  реалізації самоосвітньої проблеми «Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури»


* Протягом  року брати активну участь:

- у семінарах, масових заходах;

- у роботі шкільного та районного методичних  об'єднань вчителів гуманітарного циклу предметів;

  •   методичних заходах, які проводяться в школі;

  •   у проведенні предметних тижнів.


* Постійно слідкувати за появою нових посібників та методичної літератури з проблем викладання предмета.

* Поглиблено опрацювати питання: «Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури»

* Пройти дистанційні курси підвищення кваліфікації при Кіровоградському ОІППО ім. В.О.Сухомлинського

* Систематично наповнювати сторінки власного Інтернет блогу «У вирі творчості»

* Залучати учнів до участі у предметних конкурсах «Соняшник», Всеукраїнській інтернет-олімпіаді «На Урок», III Всеукраїнському відкритому  марафоні з української мови

2. Науково-теоретична підготовка

1. Опрацювати літературу :


Автор

Назва статті

Форма опрацювання

Термін

1 Кульчицька О.В.

« Творча обдарованість»

Виписки 

Жовтень

2 Гонтаж Г.Є.

« Формування творчої особистості»

Тези

Грудень

3.Рудницька О.С. 

Нетрадиційні уроки з української мови та літератури

Використання на уроках

Протягом року


3. Підвищення науково-методичного рівня та професійної майстерності


  1. Опрацювати програму та пояснювальну записку до неї з української мови та літератури для 5-9 класів.

2.Ознайомитися з досвідом використання нових педагогічних технологій навчально – виховного процесу Мовчан А.В.;

3.Опрацювати літературу:


Автор

Назва статті

Форма опрацювання

Термін

1 Бугайко Т.Ф.

Як писати твір

Виписки

Жовтень

2 Довга О.М.

Навчання і виховання засобами літератури

тези

Січень

3 Мартинюк Н.

Творчі здібності через сучасні технології освіти (показники, які характеризують, дитину, здібну до творчості) /
Н. Мартинюк  // Відкритий урок. – 2010. - № 3. – С.43-45.


тези

Березень

4 Пясецька Л.

« Рідної мови тримаймося!»

виписки

Квітень


4. Удосконалення знань з теорії і практики організації виховного процесу


  1. Підготувати і провести позакласний захід до Дня української писемності та мови.

  2. Підготувати виступ з проблеми «Креативність учнів на уроках  української мови та літератури».

  3. Організувати і провести загальношкільні виховні заходи згідно плану виховної роботи.



5.Заходи щодо поліпшення навчально-матеріальної бази кабінету


  1. Провести відкритий урок .(ІІ семестр – "Валентин Чемирис ."Вітька +Галя, або Повість про перше кохання "- дорослі проблеми у дитячому житті" 8 клас , українська література)

  2.  Науково-теоретична підготовка

1. Опрацювати літературу :


Автор

Назва статті

Форма опрацювання

Термін

1 Кульчицька О.В.

« Творча обдарованість»

Виписки 

Жовтень

2 Гонтаж Г.Є.

« Формування творчої особистості»

Тези

Грудень

3.Рудницька О.С. 

Нетрадиційні уроки з української мови та літератури

Використання на уроках

Протягом року


          

      6.Термін завершення роботи – травень 2025 р.


1.Передбачувані результати : підвищення рівня розвитку творчих здібностей на уроках української мови та літератури; розвиток швидкості мислення, гнучкості мислення, оригінальності, допитливості, точності, сміливості як основні ознаки творчих здібностей учнів; розширення кругозору, формування естетичних смаків, моральних  принципів, критичне ставлення до історичних джерел.


2.Спосіб оформлення теоретичного матеріалу та практичних завдань:

- створення книги творчого доробку «Перлинки-намистинки»;

- створення тестових та інших видів перевірених питань до тем , що вивчаються у 5 та 6 класах.

  1. Поповнювати базу роздаткового матеріалу з української мови та літератури.

  2. Продовжувати збирати творчі доробки учнів.

4.Розробити тестові завдання з української мови та літератури для учнів 5 класу.

          

    7.Підсумково-контролюючий аналіз




 Інтегрований урок, який ми проводили з учителем зарубіжної літератури у 8 класі.

Тема уроку.  Кобзар і бард. Шевченко і Бернс - великі співці свободи











   План самоосвіти
вчителя української мови та літератури
Заїкіної Тетяни Михайлівни

на     2022 – 2023 навчальний рік

1. Вступ

 

Проблемна тема КЗ «Олександрівський ліцей № 2»  

«Модернізація освітнього процесу у закладі на засадах упровадження технологічного та андрагогічного підходів»

 

Проблемна тема Івангородської філії

«Створення сприятливого освітнього середовища на основі технологічного та андрагогічного підходів»

 

Проблемна тема вчителя «Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури»

 

Основною метою підвищення науково-теоретичної підготовки та вдосконалення педагогічної майстерності шляхом самоосвітньої роботи на    2022–2023  навчальний рік є:

 

  1. Ґрунтовне опрацювання наукових джерел з проблеми розбудови національної школи та  змісту нового Держстандарту базової та повної загальної середньої освіти 

  2. Поглиблене опрацювання творів видатних вітчизняних педагогів

  3. Ознайомлення з новими педагогічними технологіями та передовим педагогічним досвідом.

  4. Визначення власного стилю педагогічної діяльності.

Улюблений вислів: “Солодке пізнає лише той, хто може проковтнути неприємне” (Г.Сковорода).

Шляхи  реалізації самоосвітньої проблеми «Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури»

 

* Протягом  року брати активну участь:

- у семінарах, масових заходах;

- у роботі шкільного та районного методичних  об'єднань вчителів гуманітарного циклу предметів;

  •   методичних заходах, які проводяться в школі;

  •   у проведенні предметних тижнів.

 

* Постійно слідкувати за появою нових посібників та методичної літератури з проблем викладання предмета.

* Поглиблено опрацювати питання: «Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури»

* Пройти дистанційні курси підвищення кваліфікації при Кіровоградському ОІППО ім. В.О.Сухомлинського

* Систематично наповнювати сторінки власного Інтернет блогу «У вирі творчості»

* Залучати учнів до участі у предметних конкурсах «Соняшник», Всеукраїнській інтернет-олімпіаді «На Урок», III Всеукраїнському відкритому  марафоні з української мови.

2. Науково-теоретична підготовка

1. Опрацювати літературу :


Автор

Назва статті

Форма опрацювання

Термін

1 Кульчицька О.В.

« Творча обдарованість»

Виписки 

Жовтень

2 Гонтаж Г.Є.

« Формування творчої особистості»

Тези

Грудень

3.Рудницька О.С. 

Нетрадиційні уроки з української мови та літератури

Використання на уроках

Протягом року


3. Підвищення науково-методичного рівня та професійної майстерності


  1. Опрацювати програму та пояснювальну записку до неї з української мови та літератури для 5-9 класів.

2.Ознайомитися з досвідом використання нових педагогічних технологій навчально – виховного процесу Мовчан А.В.;

3.Опрацювати літературу:


Автор

Назва статті

Форма опрацювання

Термін

1 Бугайко Т.Ф.

Як писати твір

Виписки

Жовтень

2 Довга О.М.

Навчання і виховання засобами літератури

тези

Січень

3 Мартинюк Н.

Творчі здібності через сучасні технології освіти (показники, які характеризують, дитину, здібну до творчості) /
Н. Мартинюк  // Відкритий урок. – 2010. - № 3. – С.43-45.


тези

Березень

4 Пясецька Л.

« Рідної мови тримаймося!»

виписки

Квітень


4. Удосконалення знань з теорії і практики організації виховного процесу


  1. Підготувати і провести позакласний захід до 9 листопада - Дня української писемності та мови.

  2. Підготувати виступ з проблеми «Креативність учнів на уроках  української мови та літератури».

     3.Організувати і провести загальношкільні виховні заходи згідно плану виховної роботи.

5.Заходи щодо поліпшення навчально-матеріальної бази кабінету

  1. Провести відкритий урок .(І семестр –  інтегрований урок (українська та зарубіжна література ) у 8 класі «Кобзар і бард. Шевченко і Бернс: великі співці свободи»)

  2. Поповнювати базу роздаткового матеріалу з української мови та літератури.

  3. Продовжувати збирати творчі доробки учнів.

4.Розробити тестові завдання з української мови та літератури для учнів 9,6,8  класів.

    6.Термін завершення роботи – червень 2023 р.

 

1.Передбачувані результати : підвищення рівня розвитку творчих здібностей на уроках української мови та літератури; розвиток швидкості мислення, гнучкості мислення, оригінальності, допитливості, точності, сміливості як основні ознаки творчих здібностей учнів; розширення кругозору, формування естетичних смаків, моральних  принципів, критичне ставлення до історичних джерел.

 

2.Спосіб оформлення теоритичного матеріалу та практичних завдань:

- створення книги творчого доробку «Перлинки-намистинки»;

- створення тестових та інших видів перевірених питань до тем , що вивчаються у 9 класі.

         


Немає коментарів:

Дописати коментар