Інтегрований урок, який ми проводили з учителем зарубіжної літератури у 8 класі.
Тема уроку. Кобзар і бард. Шевченко і Бернс - великі співці свободи
План самоосвіти
вчителя української мови та літератури
Заїкіної Тетяни Михайлівни
на 2022 – 2023 навчальний рік
1. Вступ
Проблемна тема КЗ «Олександрівський ліцей № 2»
«Модернізація освітнього процесу у закладі на засадах упровадження технологічного та андрагогічного підходів»
Проблемна тема Івангородської філії
«Створення сприятливого освітнього середовища на основі технологічного та андрагогічного підходів»
Проблемна тема вчителя «Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури»
Основною метою підвищення науково-теоретичної підготовки та вдосконалення педагогічної майстерності шляхом самоосвітньої роботи на 2022–2023 навчальний рік є:
Ґрунтовне опрацювання наукових джерел з проблеми розбудови національної школи та змісту нового Держстандарту базової та повної загальної середньої освіти
Поглиблене опрацювання творів видатних вітчизняних педагогів
Ознайомлення з новими педагогічними технологіями та передовим педагогічним досвідом.
Визначення власного стилю педагогічної діяльності.
Улюблений вислів: “Солодке пізнає лише той, хто може проковтнути неприємне” (Г.Сковорода).
Шляхи реалізації самоосвітньої проблеми «Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури»
* Протягом року брати активну участь:
- у семінарах, масових заходах;
- у роботі шкільного та районного методичних об'єднань вчителів гуманітарного циклу предметів;
методичних заходах, які проводяться в школі;
у проведенні предметних тижнів.
* Постійно слідкувати за появою нових посібників та методичної літератури з проблем викладання предмета.
* Поглиблено опрацювати питання: «Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури»
* Пройти дистанційні курси підвищення кваліфікації при Кіровоградському ОІППО ім. В.О.Сухомлинського
* Систематично наповнювати сторінки власного Інтернет блогу «У вирі творчості»
* Залучати учнів до участі у предметних конкурсах «Соняшник», Всеукраїнській інтернет-олімпіаді «На Урок», III Всеукраїнському відкритому марафоні з української мови.
2. Науково-теоретична підготовка
1. Опрацювати літературу :
3. Підвищення науково-методичного рівня та професійної майстерності
Опрацювати програму та пояснювальну записку до неї з української мови та літератури для 5-9 класів.
2.Ознайомитися з досвідом використання нових педагогічних технологій навчально – виховного процесу Мовчан А.В.;
3.Опрацювати літературу:
4. Удосконалення знань з теорії і практики організації виховного процесу
Підготувати і провести позакласний захід до 9 листопада - Дня української писемності та мови.
Підготувати виступ з проблеми «Креативність учнів на уроках української мови та літератури».
3.Організувати і провести загальношкільні виховні заходи згідно плану виховної роботи.
5.Заходи щодо поліпшення навчально-матеріальної бази кабінету
Провести відкритий урок .(І семестр – інтегрований урок (українська та зарубіжна література ) у 8 класі «Кобзар і бард. Шевченко і Бернс: великі співці свободи»)
Поповнювати базу роздаткового матеріалу з української мови та літератури.
Продовжувати збирати творчі доробки учнів.
4.Розробити тестові завдання з української мови та літератури для учнів 9,6,8 класів.
6.Термін завершення роботи – червень 2023 р.
1.Передбачувані результати : підвищення рівня розвитку творчих здібностей на уроках української мови та літератури; розвиток швидкості мислення, гнучкості мислення, оригінальності, допитливості, точності, сміливості як основні ознаки творчих здібностей учнів; розширення кругозору, формування естетичних смаків, моральних принципів, критичне ставлення до історичних джерел.
2.Спосіб оформлення теоритичного матеріалу та практичних завдань:
- створення книги творчого доробку «Перлинки-намистинки»;
- створення тестових та інших видів перевірених питань до тем , що вивчаються у 9 класі.
Немає коментарів:
Дописати коментар