Дистанційне навчання учнів 7 класу

         




11.01.21 р.

Тема уроку

Мета

Корисні посилання

Примітки

Ступені порівняння прислівників

поглибити знання про прислівник; ознайомити зі ступенями порівняння прислівників; формувати загальнопізнавальні вміння аналізувати ступені порівняння прислівників, розвивати творчі вміння утворювати вищий і найвищий ступені порівняння прислівників


Відео-урок

( виконання завдань за відео-уроком)

Ознайомтеся та запам"ятайте цю таблицю!

Завдання:
1. Опрацювати параграф 26;
2.Виконати домашню вправу 219 (1,2 завдання).


 Підсумкова контрольна робота до   розділу «Гумористичні твори»

1.Хтоз цих  письменників писав гумористичні твори?


а)  Т. Шевченко;
б)  П. Глазовий;
в)  В. Близнець;
г)  І. Калинець.


2.Кому належать  співомовка «Добре торгувалось»:?
а) П. Глазовий;  б)  Л. Глібов;   в)  С. Руданський;    г)   Т. Шевченко.

3. Якої байки Л. Глібова стосується таке прислів’я: «Без труда — нема плода»?


а)  «Жаба і Віл»;
б)  «Щука»;
в)   «Муха і Бджола»;
г)  «Лебідь, Рак і Щук».


4.Хто з письменників підписувався псевдонімом Дідусь Кенар?


а)  Степан Руданський;
б) Павло Глазовий;
в)  Леонід Глібов;
г)  Степан Олійник.


5. Яку рису характеру людини Л.Глібов критикує на прикладі поведінки Жаби?


а)  лінь;
б)  підступність;
в)  заздрість;
г)  жорстокість.


6. З якого твору П. Глазового ці рядки: «Він на сцені в третій дії /Викочує бочку!»?


а)  «Найважча роль»;
б)  «Заморські гості»;
в)  «Еволюція»;
г)  «Похвала».


7. З якого твору П. Глазового ці рядки: «Наука доводить,
                                                                     Що людина, безперечно, 
                                                                     Від мавпи походить»?


а)  «Найважча роль»;
б)  «Заморські гості»;
в)   «Еволюція»;
г)   «Похвала».






8. Установіть відповідність. 
Назва твору
Проблема
1 «Похвала»
а) удаване мистецтво
2 «Еволюція»
б) підступні лестощі
3 «Найважча роль»
в)повага до рідної мови
4 «Заморські гості»
г) людяність і виховання

9. Установіть відповідність.  

Назва твору
Уривок
1.      «Найважча роль»
а ) —... За дивну талію твою
          І за гарненькі ніжки —
          Я все покинув би й пішов
          Хоч на край світу пішки.
      2. «Похвала»
б) В зоопарку біля батька
   Запитав хлопчина:
   — Чи то правда, що від мавпи
   Походить людина?
      3. «Еволюція»
в ) Вихваля свого синочка
   Мати на всі боки:
   — У студії при театрі
   Вчиться вже два роки.
      4. «Заморські гості»
г) — Я вгадав, що ви культурні,
   Благородні люди,
   Бо шпана по-українськи
   Розмовлять не буде.

10.Установіть відповідність між теоретичними поняттями і їхніми визначеннями.

1. Байка.
а)  Гостре висміювання, критика чогось або когось.
2. Гумор.
б)  Повчальний висновок наприкінці твору.
3. Мораль.
в)  Двопланове художнє зображення, що ґрунтується на приховуванні реальних осіб, явищ.
4. Сатира.
г)  Невеликий ліро-епічний твір повчально-алегоричного змісту.
д)  Доброзичливий, жартівливий сміх.

11. Алегорія – це…

12. Гумор  - це…


Контрольна робота
Займенник. Відмінювання займенників

1. Зворотний займенник себе вказує 
на відношення до діючої особи. Він не має форми:
а) знахідного відмінку;
б) називного відмінка;
в) місцевого відмінку.

2. Додаванням часток  аби-, де-, -сь, будь-, -небудь, 
казна-, хтозна- до питальних займенників утворюються:
а) означені займенники;
б) неозначені займенники;
в) заперечні займенники.

3. За значенням граматичними ознаками займенники поділяються на:
а) шість розрядів;
б) дев’ять розрядів;
в) сім розрядів.

4. Окремо з ні пишуться такі заперечні займенники:
а) ні/хто, ні/чим, ні/якому, ні/чийому;
б) ні/про/що, ні/перед/чим, ні/від/кого, ні/до/якого;
в) ні/чим, ні/кому, ні/якому, ні/кого.

5. Визначити рядок, у якому 
всі займенники відмінюються, як прикметники:
а) котрий, твій, я, інший;
б) себе, хтось, вони, ніхто;
в)цей, мій, самий, той.

6. Визначити рядок, у якому всі займенники пишуться через дефіс:
а) ні/хто, казна/який, аби/який, де/що;
б) аби/хто, будь/чий, котрий/сь, де/хто;
в) казна/що, будь/який, хтозна/що, невідь/який.

7. Визначити речення, у якому немає займенників:
а) У всякім подвір’ї – свої повір’я (Нар. творчість).
б) Хвилина годину береже (Нар. творчість).
в) Хороший товар сам себе хвалить (Нар. творчість).

8. Визначити рядок, у якому всі займенники 
відмінюються, як приметники
твердої групи:
а) їхній, який, ніякий.
б) я, воно, що.
в) всякий, інший, жодний.
9. За родами, числами, відмінками відмінюються займенники:
а) особові;
б) неозначені і заперечні;
в) присвійні, вказівні, означальні.

10. Займенники я, ти, він, вона, воно, ми, ви, вони є:
а) вказівними;
б) означальними;
в) особовими.

 11. Якому рядку всі займенники вказівні:
а) ця, якою, чиїх, ніякі;
б) цій, те, таку, тим;                                                                 
в) кожному, твоєму, мій, їхнього.

12. У якому рядку всі займенники присвійні:
а) твоїм, вашого, моїми, своїми;
б) самих, вся, чиїсь, стільки;                                                   
в) їхня, моє, твоя, собою.

13.Перепишіть слова, розкриваючи дужки.
(Що) небудь, (коли) небудь, (ні) (до) чого, (ні) коли, (де) хто, (де) коли, (аби) як, (аби) хто, який (сь), (де) кілька, (ні) який, (ні) де.

14. Провідміняти займенники  вони, бозна-хто.

15. Установіть відповідність між займенником та його розрядом:

1         свій                                      А        заперечний
2         його                                     Б        неозначений
3         хто-небудь                       В        особовий
4         ніхто                                    Г        присвійний
                                                       Д      відносний





 Морфологічний розбір займенника

1. Частина мови.
2. Початкова форма (називний відмінок однини).
3. Розряд за значенням.
4. Особа (в особових займенниках).
5. Число (якщо є).
6. Рід (якщо є).
7. Відмінок.
8. Синтаксична роль.

Зразок

Біля школи у нас ростуть дерева.
(У) нас – займенник, поч.ф. - ми, особовий, 1-а особа множини, родовий відм., додаток.  

 Завдання 
Виконати морфологічний розбір займенника
 1) Добрий розум робить легким будь-який спосіб життя. 
2) Ти не можеш без мами прожити.
3) Ніхто  не будемо зараховувати нечесні роботи.
Тренувальні вправи за темою "Займенник"
1. Завдання
Ви помітили недоліки в тексті - повторювані слова. Тож ваше завдання : відредагувати  текст. І для цього вам потрібно замінити повторювані іменники на займенники.

Український віночок
         Жіночим оберегом на Україні завжди був віночок. Сьогодні, як і в давнину, з раннього дитинства кожна дівчинка вчиться виплітати квіткові віночки. Дівчата плели віночки з різного зілля від весни й до пізньої осені. Найпершими дівчата робили віночки з маленьких квіточок «стогрудок», квіточки схожі на ромашки. Влітку віночки виплітали із набору різних квітів. А останнім у році був віночок із золотистого кленового листя.

До віночка впліталося багато квітів. Традиційно у віночку двадцять квіток. Виплітання віночків – найулюбленіший дівочий обряд на Україні. Віночками дівчата прикрашають дівчат та показують свою вмілість та майстерність.
                                                    2. Завдання
   Відновити вигляд речень, знайти займенники, визначити їх розряди.
ЗРАЗОК
    в живемо будинку багатоповерховому ми.
(Ми живемо в багатоповерховому будинку – особовий).
1)    зошит Сашко з мій повернув біології.

2)    постукав двері хтось у несподівано.

3)    трапилося канікулах що весняних на?

4)    не силу зломить ніхто народну!

5)    дуже твір цікавим цей виявився!
        
Тестова перевірка знань за байками Л. Глібова            
«Щука», «Муха і Бджола», «Жаба і Віл»


1. Л. Глібову належить псевдонім:
   а) Марко Вовчок;
   б) Дідусь Кенир;
   в) Панас Мирний.
2. За які провини Щуку було притягнено до суду:
   а) за лицемірство;
   б) за образу суддів;
   в) за те, що у ставу ніхто життя не мав.
3. Скільки суддів розглядало справу Щуки:
   а) семеро;
   б) п’ятеро;
   в) троє.
4. Яка думка про правду висловлюється у творі:
   а) «Правда і у вогні не горить, і у воді не тоне»;
   б) «Як не мудруй, а правди ніде діти»;
   в) «Добрі вісті не лежать на місці».
5. Для чого Муха «майнула у садок»? Щоб:
   а) сховатися від пекучого сонця та перепочити в холодочку;
   б) зібрати мед з духмяних квітів;
   в) подивитися на квіти та почути голосок зозулі.
6. В яких заходах Муха «не брала участі»:   
   а) у хрестинах;
   б) у весіллі;
   в) у бенкеті.
7. Як Л. Глібов називає Муху:
   а) дармоїдкою;
   б) ледащицею;
   в) легковажною.
8. Бджола образила Муху, сказавши їй, що вона:
   а) ледача і безтурботна;
   б) сідає на страви, через що її ганяють;
   в) не має привабливого вигляду.
9. Чим була здивована Жаба, побачивши Вола:
   а) страшними міцними рогами;
   б) кольором шкіри;
   в) великим розміром тіла.
10. Для чого Жаба вилізла на берег:
   а) щоб погрітися на сонечку;
   б) хотіла зустрітися з подругами;
   в) виявила бажання поїсти комах, бо зголодніла.
11. Скільки разів зверталася Жаба до своїх подруг-сестер під час змагань з Волом:
   а) двічі;
   б) тричі;
   в) один раз.
12. Художній прийом іносказання, зображення людських рис і характерів за допомо-гою образів тварин, явищ, предметів називається:
   а) уособленням;
   б) персоніфікацією;
   в) алегорією.          

Вікторина «Найрозумніший» ( за творчістю Леоніда Глібова )
1.      Під яким псевдонімом друкував свої твори Л.Глібов?
2.      Хто започаткував нову літературну байку в Україні?
3.      Як називали рідні поета в дитинстві?
4.      Що називається байкою?
5.      Із скількох частин складається байка і яких саме?
6. Що таке алегорія?
7.      Хто на Щуку подав  до суду «бомагу»?

8. Скільки суддів розглядало справу?

9. Яка головна думка байки Леоніда Глібова "Щука"?
10. Виходячи з того, що основна ознака байки — це алегоричність, пропоную таке  завдання: з’єднати вади людського характеру з назвами тварин, що їх уособлюють.
Осел                      неуважність
      Вовк                       непосидючість
Мавпа                     боягузтво
            Заєць                      неповороткість
Лисиця                    хижість
Ведмідь                  хитрість
                    Слон                   дурість, нерозумність
Ґава                         упертість



Контрольна робота №5                       
«Пригади і романтика» (тестування)

1.     Хто автор твору «Тореадори з Васюківки»?
а) Всеволод Нестайко;           б) Я. Стельмах;             в) Леся Воронина.

2.     Який твір є одним із трилогії про пригоди двох друзів?
а) «Митькозавр із Юрківки,…»;     б) «Тореадори з Васюківки»;
в) «Таємне Товариство Боягузів, або засіб від переляку №9».     

3.     Урятованого цуцика Ява жартома назвав:
а) Жучкою;                   б) Шариком;                 в) Собакевичем.

4.     Жанр твору «Тореадори з Васюківки» - це :
а) пригодницька повість;                б) оповідання;              в) роман.

5.     Митько і Сергій – це герої твору:
а)  «Митькозавр із Юрківки,…»;    б) «Тореадори з Васюківки»;
в) «Таємне Товариство Боягузів, або засіб від переляку №9».

6.     Синьоморди розносили особливо небезпечний вірус:
а) сну;                  б) зради;              в) страху.

7.     Момент найвищого емоційного напруження в сюжеті твору називається:
а) зав’язкою;       б) кульмінацією;          в) розвитком дії.

8.     Розповідний художній твір, у якому досить широко змальовано життя одного чи кількох героїв протягом досить тривалого часу – це:
а) оповідання;     б) роман;             в) повість.

9.     Леся Воронина – автор твору:
а) «Таємне Товариство Боягузів, або засіб від переляку №9»;
б) «Тореадори з Васюківки»;          в)«Митькозавр із Юрківки,…».

10. Традиційний сюжет має таку послідовність:
а) зав’язка – розвиток дії – кульмінація - розв’язка;
б) розвиток дії – зав’язка – кульмінація - розв’язка;
в) кульмінація – розвиток дії – зав’язка – розв’язка.

11.  Продовжити визначення.
Сюжет – __________________ (2 бали)




Контрольна робота з теми «Числівник»

1.Укажіть числівник.  
 а) двійка;
 б) вдвох; 
 в) два;
 г) подвоєння.

2.  У якому рядку всі числівники порядкові?
           а) двоє, троє, четверо, восьмеро;
   б) вісім, одна десята, другий, перший;
   в)  одна восьма, дванадцять, п’ятнадцять, дві треті;
   г) восьмий, сто двадцять перший, перший, сорок четвертий.

3. Визначте дробовий числівник:
а) дев’яносто;
б) дев’ятеро;
в) дев’ять цілих і шість десятих;
г) дев’ятнадцятий. 

4. Неправильно вжито числівник на позначення часу в  рядку:
           а) десять хвилин на третю;  
           б) п’ять тридцять;
           в) за чверть третя;
           г) двадцять хвилин на шосту.

5. Помилково вжито числівник з іменником у словосполученні:
а) три учня;
б) семеро друзів;
в) півтора аркуша;
г) сто гривень.

6. Який порядковий числівник відмінюється як прикметник м’якої групи?
а) Другий;
б) восьмий;
в) третій.

7. У якому рядку всі числівники — кількісні?
а) Сотий, тисячний, мільйонний, мільярдний, десятий;
б) сто, тисяча, мільйон, мільярд, десять;
в) двохсотий, трьохсотий, чотирьохсотий, п’ятисотий, семисотий.

8. У якому рядку не всі слова — числівники?
а) Один, тридцять, дві десятих, п’ятий, дванадцять;
б) одиниця, десятка, більший, багато, кілька;
в) трьохсотий, двадцятий, сімнадцятий, третій, другий.

9.  Визначити рядок кількісних числівників, у яких при відмінюванні змінюються перша і друга частини.
А Двісті, п'ятдесят, вісімдесят.
Б Чотириста, сімдесят, шістсот.
В Сімсот, триста, двадцять.
Г Вісімсот, п'ятсот, дев'ятсот.

10.  Визначити рядок, у якому всі числівники пишуться з м’яким знаком.
А Сім..десяти, п'ят..ма, девят..ома.
Б Двад..цяти, тр..ох, сімнад..цятий.
В Чотирнадцят..ма, чотир..ох, сім..ох.
Г Шіст..омастами, чотир..охсот, міл..йон.

11.  Записати математичний вираз словами.
До 958 додати 492.

12.Зробити морфологічний розбір числівника, ужитого в реченні

 Сімсот соколят на одній подушці сплять .











Морфологічний розбір числівника

1. Частина мови.
2. Початкова форма числівника (називний відмінок).
3. Кількісний чи порядковий.
4. Якщо кількісний, то розряд за значенням: власне кількісний, збірний, добовий чи неозначено-кількісний.
5. Група за будовою (простий, складний, складений).
6. Число (якщо є).
7. Рід (якщо є).
8. Відмінок.
9. Синтаксична роль.

Зразок
Марко до п’ятнадцяти років не був ніде за межами острова.
П’ятнадцяти – числівник, поч. ф. п'ятнадцять, кількісний, власне кількісний, складний, родовий відм., обставина.

Виконати завдання
Записати речення, виписати з них числівники та виконати морфологічний розбір цих  числівників.
Сьома вода на киселі.
Сім разів відмір, а один раз відріж.


Уживання числівників для позначення часу і дат


Кожному, хто вивчає українську мову, треба звернути особливу увагу на кількісні й порядкові числівники часу. Так сталося, що в нашому мовленні часто переважають скальковані з російської мови форми позначення часу. Але вони є помилковими. Українська мова має власні, особливі, форми позначення часу і дат. Вивчіть наведені нижче правила і вже ніколи не припускайтеся помилок!

Для позначення дат використовуються порядкові числівники у сполученні з іменниками, причому чис­лівники у словосполученнях відмінюються, а іменни­ки — назви місяців — вживаються в Р.в. одн.:
  • першого січня, по перше січня, до першого січня;
  • друге лютого, другого лютого, до другого лютого.
Для позначення знаменних дат порядковий чис­лівник пишеться з великої літери: 
  • Перше травня;
  • з Восьмим березня.
Якщо ж порядковий числівник у складній назві пишеться цифрою, то назву місяця треба писати з ве­ликої літери: 1 Травня, Березня.

І досі ще багато хто не знає, як треба точно означити час, і питає: «Скільки зараз годин?», — замість — «Котра година?». Чуємо інколи: «Зараз година ночі», — замість — «Зараз перша година ночі» тощо. Навіть в Українсько-російському словнику АН УРСР натрапляємо на паралельні вислови: «не пізніше трьох годин» і «не пізніше третьої години», а вислів «о другій годині дня» перекладається «во втором часу дня» і «в два часа дня».
Такий паралелізм у справі означення часу, де має бути абсолютна точність, — неприпустима річ. Тут конче треба твердо стати на бік якоїсь одної форми вислову й ставити на означення часу доби або кількісні числівники («Я встав у сім годин ранку»), або порядкові («Я встав о сьомій годині ранку»).
Наша мовна традиція стоїть за порядкові числівники:
  • «О п’ятій годині виїхали ми з монастиря» (М. Коцюбинський);
  • «Завтра об одинадцятій на мене чекатиме інженер» (Ю. Смолич).
У цих фразах порядкові числівники п’ятій, одинадцятій означають не проміжок часу між двома годинами — четвертою й п’ятою, десятою й одинадцятою, як у російських висловах в пятом часу, в одиннадцатом, а точно визначену годину, що по-російському буде: в пять часов, в одиннадцать часов. На доказ цього можна навести ще одну фразу з творів М. Коцюбинського: «Рівно о пів до сьомої панна Анеля пройде через столову у кухню». Виходячи з цього, треба питати не «Скільки годин?», а — «Котра година?», казати не «Одна година ночі», а — «Перша година ночі» тощо.
Якщо треба сказати не про точно означений час, а лиш приблизно назвати період між двома годинами, відповідно до російських висловів в пятом часу, в одиннадцатом, тоді слід ставити перед порядковим числівником прийменник на: «Ой сплю годину, сплю і другую, й а вже повертає та на третюю» (С. Гулак-Артемовський). Отож російську фразу «Я приду в пятом часу» треба сказати по-українському: «Я прийду на п’яту годину», а не «Я прийду о п’ятій годині», — бо це означає вже точний, а не приблизний час.
Дробові числівники часу передаються відповідним дробом із прийменником на до половини години: чверть на третю, — з прийменниками на або до, коли буде половина години: пів на сьому, або пів до сьомої, як це ми вже бачили в фразі з твору М. Коцюбинського, — чи з прийменниками до або за, коли перейшло вже за половину години: за чверть сьома, або чверть до сьомої, цебто: чверть години залишилось до сьомої або за чверть години буде сьома.
Не дробові числівники, а цілі, що означають кількість хвилин якоїсь години, треба ставити з тими ж прийменниками за попередніми правилами: десять на другу, тридцять на другу або тридцять до другої, за двадцять друга або двадцять до другої.
Коли мовиться не про означення часу доби, поділеної на 24 години, а про кількість часу, витрачену на якусь роботу чи дію, тоді слід користуватись кількісними числівниками: «Як ось із неба дощ полився, в годину весь пожар залив» (І. Котляревський); «От ми й узялися перевіряти рахунки з десятої ранку аж до сімнадцятої дня, витративши на це діло сім годин» (із живих уст).


Характеристика героя твору

1.Хто він

2.Портрет

3.Де відбуваються події

4.Його поведінка, вчинки, ставлення до інших

5.Відтворення внутрішнього стану ( думки, почуття, переживання)

6.Ставлення інших персонажів до нього

7.Ставлення автора до героя


8.Над чим змусив задуматися (Чим схвилював, чим близький образ твору?)



Твір - опис за картиною


Записати числівники в дві колонки:
а) кількісні, б) порядкові



   Дванадцять, сімдесят перший, сто чотирнадцять, триста сорок п'ятий, двадцять два, чотири, сім, вісімнадцять, четвертий, один, сьомий, сорок сьомий.

Дописати речення
(завдання за твором Лесі Ворониної "Таємне Товариство боягузів, або..."

1.Синьопикі володіли  досконалим мистецтвом передавати…
2.На планету прибуває основний десант о…
3.Основна перепона для них є…
4.Блакитна тварюка з апетитом схрумала…
5.Смачніше за мух тільки…
6.На столі Клим побачив невеличкий предмет, що був звичайнісіньким …
7.Головний герой рушив у подорож на…
8.Пані Соломія – це…
9.Автомобільчик зробив стрибок у часі й опинився …
10.Клим винайшов зброю проти жаб, і це були…








Заповнити пропуски
 

  Числівник – це …. частина мови, що називає …., …. предметів і порядок їх при лічбі. За значенням числівники бувають…. та …. .За будовою…., …. та….Змінюються за…., а деякі мають ….та …..У реченні виконують ….. синтаксичну роль. Числівники відповідають на питання…. та ….
Знайти і виписати лише числівники
  

 Тринадцятий, сотня, вчетверо, десять, по - десяте, одинадцять, шість, одноголосно, троє,  двісті дев'ять.

Виконати синтаксичний розбір речень
 1.     Зігнувся в три погибелі.2.     Хто мовчить, той двох навчить.






Контрольна робота для учнів 6 класу з теми «Прикметник» містить 2 завдання : 1 – тестування, 2 – виконання завдань.
1) Виконати тестування

1.        Прикметник - це

а) самостійна частина мови, що вказує на        ознаку предмета
б) самостійна частина мови, що вказує на предмети, їх ознаки, кількість, але не називає їх.

в) самостійна частина мови, що означає назви предметів.

2.
Початкова форма прикметника

а) н.в. жіночого роду   б) н.в. чоловічого роду
в) н.в. середнього роду
3.          Групи прикметників за значенням:
а) якісні, відносні, присвійні                       б) загальні, відносні, якісні       в) власні, присвійні, відносні
4.          В якому рядку лише відносні прикметники:
а) давній, дощовий, неньчин  б) успішний, Улянин, європейський    в) залізний, осінній, липовий
5.          Знайти помилку в рядку у ступенях порівняння прикметників:
а) найвища гора  б) найбільш успішніша людина в) менш вузький
6.          Знайти прикметник, утворений способом основоскладання:
а) підземний    б) безслідний    в) далекоглядний
7.          Знайти у реченні прикметник, що виконує роль іменника:
  а) Один мудрий сто немудрих навчить.                                      
б) Черговий учень добре виконав свої  обов′язки.
 в) Учительська кімната знаходиться на третьому
поверсі.
8.          Усі прикметники пишуться із суфіксом - ов -у рядку:
а) тип...ий, фіолет...ий, торг...ий                               б) слив...ий, плюш...ий, митт...ий                                         в) біг...ий, взутт...вий, сорт...ий
9.          В якому рядку не з прикметником пишеться окремо:
                 а) не/нависний погляд                                                                   б) не/гарний вчинок
в) річка не/широка
10.      Який складний прикметник пишеться разом:
                а) земле/робний                                                                                б) світло/зелений
в) фізико/математичний
11.      У реченні прикметники найчастіше виконують синтаксичну роль :
                 а) підмета й присудка                                                                       б) обставини й додатку
в) підмета й означення
12.      Прикметники мають граматичні ознаки:
                а) рід, число                                                                                          б) рід. число, відмінок
в) рід, час. Відмінок
2) Знайти у реченнях прикметники й розібрати їх як частину мови за зразком:
Зразок:
Театральний гурток вибирає п'єсу.
Театральний – прикметник, поч.форма –театральний, відносний, чол.рід, однина, н.в., повна форма, тверда група, означення.
Речення для виконання завдання.
1)       Неньчина хустка зігріває душу.
2)       Весняне сонечко заглядає у віконечко.
3)       Чумацькі шляхи пролягли нашим селом.
4)       Час-найкращий лікар.


Немає коментарів:

Дописати коментар