Моніторингове дослідження роботи

 

МОНІТОРИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ 

системи роботи вчителя у міжатестаційний період




1.      Відомості про себе

 

Прізвище, ім’я, по батькові педагога:

Заїкіна Тетяна Михайлівна

Дата народження:

13.12.1972

Заклад освіти, у якому працюю:

Івангородська філія КЗ “Олександрівське НВО №2”

З якого року працюю у даному закладі:

2001

Посада:

учитель

Навчальний предмет, який викладаю:

 українська мова та література

Класи, у яких викладаю:

5,7,8

Стаж роботи на даній посаді:

20

Загальний педагогічний стаж:

27

Освіта:

вища

Навчальний заклад та рік його закінчення:

Кіровоградський педагогічний університет імені В.Винниченка, 1998 рік 

Спеціальність за освітою:

вчитель  української мови та літератури

Кваліфікація за освітою:

вчитель  української мови та літератури

Кваліфікаційна категорія, педзвання:

 вища

Рік останньої атестації: 

2017

Результати останньої атестації:

“спеціаліст вищої категорії”

Рік чергової атестації:

2022

На що претендую:

підтвердження “спеціаліст вищої категорії”

Електронна адреса педагога:

 zaikinatanja98@gmail.com

Адреса веб-ресурсу  педагога:

https://zaikinatanja.blogspot.com/

 

2. Науково-методична проблема педагога: 

 

Науково-методична проблема, над якою працюю:

Розвиток творчих здібностей на уроках української мови та літератури

Дата творчого звіту-презентації власного досвіду з даної проблеми:

засідання кафедри вчителів-словесників

Посилання на  презентацію досвіду:

https://zaikinatanja.blogspot.com/

 

3.      Підвищення кваліфікації педагога

 

Рік

Форма 

Вид 

Напрям*

Тема підвищення кваліфікації

К-сть годин

Номер документа

Дата видачі документа

Ким видано свід-во / сертифікат

2017

1.дистанційна






2.дистанційна







3.дистанційна

вебінар







вебінар









вебінар

1







1









1

Українська мова. ЗНО 2018.Особливості підготовки до ЗНО з української мови. Морфологія. Синтаксис. 



Власне висловлення.

Українська література.  10-11 класи. ЗНО 2018.Особливості підготовки до ЗНО з української літератури. Робота з текстом художнього твору.

 

Українська література. 8-9 класи. І Котляревський. Соціально-побутова драма “Наталка Полтавка” 

1







1









1

№2218169







№2218169









№2218169

25.11.17







25.11.17









25.11.17

Інтерактивна школа творчого вчителя

 

Інтерактивна школа творчого вчителя





Інтерактивна школа творчого вчителя

2018

дистанційна

онлайн-курс

2

“Вчимося жити разом”

30

11-26304

15.02.18

Міністерство освіти і науки України

За підтримки Представництва Дитячого фонду ООН(ЮНІСЕФ)

Дитячий фонд “Здоров”я через освіту

2019

1.дистанційна

 

2.дистанційна

онлайн-курс

 

онлайн-курс

3



1

Критичне мислення для освітян

 

Лайфхаки з української мови. Підготовка до ЗНО

30



30

af49fa4a16c74312ae847cad5891e161

 

46cd3a6d75f443109370c29c78576001

07.05.19



27.10.19

Prometheus

 

ed-era.com.

2020 

дистанційна

онлайн-курс

6

Медіаграмотність для освітян

60

0d3f4e601bd4488b81da3df202e3cbcd

03.04.20

Prometheus

2021

1.дистанційна

 

2.дистанційна

семінар-практикум

 

онлайн-курс

5




4

“Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність (за проєктом IREX)

 

«Школа для всіх»

15




30

ДН №02136577-1452/21

 

6900ad53-c75d-4b4c-aff2-17029a804385

15.03.21




22.10.2021

КОІППО




ed-era.com.

 

* Вкажіть номер напряму підвищення кваліфікації. 

 1.  Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);

 2. Формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»;

 3.  Психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки;

 4. Створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами;

 5. Використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та

кібернетичну безпеку;

 6.  Мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність;

 7. Розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їх заступників).

 

198

 ** Загальна кількість годин підвищення кваліфікації на час атестації: 

 

4.      Проведення відкритих уроків

 

Рік

Тема уроку

Клас

Охоплено учнів

 (кількість осіб)

ПІБ 

присутніх колег

Рівень 
(клас, НВО, район, область)

2017/2018 н. р.

 ”Правопис значущих частин слова”

 5

8

 Коломієць Г.М.

Бойко С.М.

Правосудько Г.М.

клас

2018/2019 н. р.

 ”Михайло Коцюбинський. “Дорогою ціною”. Кохання Остапа та Соломії як центральний мотив у творі.”

 8

11

 Коломієць Г.М.

Бойко С.М.

Правосудько Г.М.

клас

2019/2020 н. р..

“Емма Андієвська. “Казка про яян”

6

9

Коломієць Г.М.

Бойко С.М.

Гретченко Л.Г.

клас

2020/2021 н. р.

Інтегрований урок (українська та зарубіжна літератури) «Життя людини – найвища цінність (за творами Тараса Шевченка «Тополя» та Фрідріха Шиллера «Рукавичка»)

7

14

Коломієць Г.М.

Бойко С.М.

Кошман І.В.

Назаренко О.Ю.

клас

2021/2022 н. р.

“Поезія через призму жіночої душі”

8

13

Коломієць Г.М.

Бойко С.М.

Кошман І.В.

клас

 

5. Проведення відкритих позакласних заходів з предмета

 

Рік

Захід

(форма проведення, назва)

Клас

Охоплено учнів

 (кількість осіб)

ПІБ 

присутніх колег

Рівень 
(клас, НВО, район, область)

2017/2018 н. р.

 Загальношкільний захід до Дня української мови та писемності «Краса та багатство рідної мови»

 1-11

усі учні філії

 Бойко С.М.

Кошман І.В.

Хохлова Н.В.

філія

2018/2019 н. р.

 Літературно-музична композиція "Тарас Шевченко – велич українського народу"

 1-9

усі учні закладу

 Правосудько Г.М.

Коломієць Г.М.

Бойко С.М.

філія

2019/2020 н. р.

Вшанування пам’яті Т.Шевченка “Свіча, запалена від серця”

1-9

усі учні школи

Коломієць Г.М.

Бойко С.М.

Назаренко О.Ю.

Кошман І.В

Правосудько Г.М.

філія

2020/2021 н. р.

Вшанування пам’яті Т.Шевченка «Був сином кріпака, а став володарем у царстві духа»

1-9

усі учні 

школи

Коломієць Г.М.

Балдовська М.О.

Бойко С.М.

філія

2021/2022 н. р.

Літературно-музична композиція «Мова мого народу»

1-9

усі учні школи

Коломієць Г.М.

Бойко С.М.

Назаренко О.Ю.

Кошман І.В.

філія

 

6. Проведення відкритих виховних заходів 

 

Рік

Захід

(форма проведення, назва)

Клас

Охоплено учнів

 (кількість осіб)

ПІБ 

присутніх колег

Рівень 
(клас, НВО, район, область)

2017/2018 н. р

 Інтелектуальна гра «Конкурс знавців творчості Кобзаря» (9,11 класи)

 9,11

14

 Коломієць Г.М.

Бойко С.М.

правосудько Г.М.

клас

2018/2019 н. р.

 Вікторина «Мово українська, гордосте моя!»

 9

8

 Бойко С.М.

Коломієць Г.М.

клас

2019/2020 н. р.

Конкурс декламаторів поезії Т.Г.Шевченка «Живи, Тарасе, в пам'яті людській

4-9

18

Лісова О.М.

Бойко С.М.

Бажан Т.О.

Кошман І.В.

клас

2020/2021 н. р.

Літературний квест « Шлях до Тараса»

7-9

32

Бажан Т.О.

Бойко С.М.

Коломієць Г.М.

Правосудько Г.М.

клас

2021/2022 н. р.

Мовознавчий двобій «За Україну, за її мову!..»

7-8

21

Балдовська М.О.

Коломієць Г.М.

клас

 

7. Проведення майстер-класів, семінарів, тренінгів тощо 

 

Рік

Форма

Тема

Місце проведення

Хто відвідав

2017/2018 н. р.

2018/2019 н. р.

2019/2020 н. р.

майстер-клас

Майстер-клас із теми “Розвиток творчих здібностей на уроках української мови та літератури” на основі творчості Ліни Костенко”

КЗ”Олександрівське НВО №1”

обласний семінар

2020/2021 н. р.

2021/2022 н. р.

 

8.  Використання інноваційних технологій навчання в освітньому процесі

 

Які інноваційні технології навчання використовуєте під час освітнього процесу?

2017/2018 н. р.

2018/2019 н. р.

2019/2020 н. р.

2020/2021 н. р.

2021/2022 н. р.

 Прийом «Мої асоціації»

 Прийом

“Емпатія”

 Створення вправ на сервісі LearningApps

Прийом «Зв'язок поколінь»

Прийом «Розгадування мовознавчого (літературознавчого) кросворда або ребуса»

 

9. Кількісна динаміка участі учнів у конкурсах і змаганнях різного рівня

 

Рівень конкурсів

Кількість учасників/призерів

2017/2018 н. р.

2018/2019 н. р.

2019/2020 н. р.

2020/2021 н. р.

2021/2022 н. р.

учасники

призери

учасники

призери

учасники

призери

учасники

призери

учасники

призери

Шкільні

 

 3

1

 3

1

2

1

5

2

Районні

 

 1

1

 2

1

1

1

2

2

Обласні

 

 

Всеукраїнські

 

 

 

10. Кількість здобувачів освіти, які брали участь в олімпіадах

 

Етап проведення олімпіади

2017/2018 н. р.

2018/2019 н. р.

2019/2020 н. р.

2020/2021 н. р.

2021/2022 н. р.

учасники

призери

учасники

призери

учасники

призери

учасники

призери

учасники

призери

ІІ - районний

 1

 1

 

 

 

 

1

1

1

1

ІІІ - обласний

 1

 1

 

 

 

 

1

 

11. Досягнення учнів в олімпіадах, конкурсах та змаганнях різного рівня 

 

Рік

Прізвище та ім’я учня-переможця

Клас

Місце

Назва заходу

Рівень

Форма участі

2021

Король Павло

7

2

 ІІ етап XХІІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика

 районний

очна

2021

Кошман Богдана

8

1

Олімпіада з української мови та літератури

районний

очна

2021

Кошман Богдана

7

1

ІІ  ЕТАП ХІ МІЖНАРОДНОГО МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОГО КОНКУРСУ УЧНІВСЬКОЇ ТА СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ ІМЕНІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА

районний

очна

2019

Кошман Богдана

6

1

Призер районного міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка

районний

очна

 

12. Організація навчально-дослідницької та проєктної діяльності здобувачів освіти

 

Рік

Прізвище та ім’я 

здобувача освіти

Клас

Тема роботи 
(форма/вид роботи)

Де презентувалася робота

Рівень
(шкільний районний обласний) 

Форма

(очна чи заочна)

Результат

 

 

 

 

      

 13.  Участь у методичних формуваннях закладу

 

Рік

Чи були Ви керівником методичного формування 

КЗ «Олександрівське НВО №2»  і саме якого? 

2017/2018 н. р.

Голова психолого-педагогічного семінару класних  керівників Івангородської філії

2018/2019 н. р.

Голова психолого-педагогічного семінару класних  керівників Івангородської філії

2019/2020 н. р.

Голова психолого-педагогічного семінару класних  керівників Івангородської філії

2020/2021 н. р.

Голова психолого-педагогічного семінару класних  керівників Івангородської філії

2021/2022н. р.

Голова психолого-педагогічного семінару класних  керівників Івангородської філії

 

14. Участь у роботі предметної кафедри, творчих, динамічних та ініціативних  групах,  у роботі центру STEM-освіти, участь у нарадах та конференціях, семінарах тощо  

 

Рік

Форма 

Зміст роботи

2017/2018 н. р.

 

2018/2019 н. р.

 

2019/2020 н. р.

ЗАСІДАННЯ РАЙОННОГО МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ

 “Створення педагогічного е-портфоліо”

2020/2021 н. р.

ЗАСІДАННЯ РАЙОННОГО МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ НА ПЛАТФОРМІ MEET GOOGLE З ПРОБЛЕМИ

«СУЧАСНИЙ УРОК УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ – ШЛЯХ ДО ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ОБРАЗУ, ПОЗИТИВНОГО ЗМІСТУ, ПОЗИТИВНИХ ВРАЖЕНЬ»

2021/2022 н. р.

Засідання  районного МО класних керівників 

" Гендерне виховання- нагальна потреба сучасної освітньої системи".

 

15. Відвідування уроків колег

 

Рік

Кількість відвіданих уроків

ПІБ учителя, 

урок якого відвідано

Методичні знахідки

2017/2018 н. р.

1

 Бойко Світлана Миколаївна 

 Вправа «Мішень»

2018/2019 н. р.

1

 Бойко Світлана Миколаївна

 Вправа «Ротаційні трійки». 

2019/2020 н. р.

1

 Назаренко Оксана Юріївна

 Прийом «Відстрочена загадка»

2020/2021 н. р.

1

 Назаренко Оксана Юріївна

 Вправа «Фішбоун»

2021/2022 н. р.

1

 Кощман Інна Василівна

 Створення посту. Написати коментар у соціальній мережі Viber до цитати (Учні у спільній групі діляться своїми думками щодо запропонованої цитати. Учитель у групі подає цитату, а також коментує її в кінці, після висловлювань учнів)

 

16. Відвідування семінарів, майстер-класів, тренінгів тощо

 

Рік

Форма

Тема

Хто проводив

Місце проведення

2017/2018 н. р.

2018/2019 н. р.

2019/2020 н. р.

семінар 

Компетентність як ключ до оновлення освіти

вчителі української мови та літератури

Підлісненська філія

2020/2021 н. р.

2021/2022 н. р.

 

17. Участь у професійних конкурсах

 

Рік

Назва конкурсу

Рівень

Організатори конкурсу

Форма участі 

(очна/заочна)

Результат

 

 

 

 

 

    

18. Друковані роботи за останні 5 років (у фахових журналах, на освітніх сайтах)

 

Рік публікації

Назва роботи

Де опубліковано

2021

Інтегрований урок (українська та зарубіжна літератури) у 7 класі «Життя людини – найвища цінність (за творами Тараса Шевченка «Тополя» та Фрідріха Шиллера «Рукавичка»)

Шкільне життя

2021

 ”Поезія через призму жіночої душі”

Шкільне життя

 

 19. Методичні розробки, авторські програми

 

Рік

Тема

Форма

Результат

 

 

 

 

 

 

        

20. Самоосвітня педагогічна діяльність:

 

Адреси сайтів, які використовуєте для підвищення кваліфікації

Адреси сайтів, які використовуєте для підготовки та проведення уроків

 https://www.ed-era.com/courses/

 

https://www.schoollife.org.ua/

https://prometheus.org.ua/

https://vseosvita.ua/

http://koippo.kr.ua/on-lajn-opytuvannya-kerivnyh-i-pedagogichnyh-kadriv-dystantsijna-forma-navchannya

https://naurok.com.ua/

 

21. Пропозиції  педагога щодо обміну  власним педагогічним досвідом

 

Пропозиції педагога щодо обміну  власним педагогічним досвідом (тематика)

Форма обміну  досвідом з колегами

Вид обміну  досвідом з колегами 

1

2

 

Немає коментарів:

Дописати коментар