МОНІТОРИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ
системи роботи вчителя у
міжатестаційний період
1. Відомості про себе
Прізвище, ім’я, по батькові педагога: |
Заїкіна Тетяна Михайлівна |
Дата народження: |
13.12.1972 |
Заклад освіти, у якому працюю: |
Івангородська філія КЗ “Олександрівське НВО №2” |
З якого року працюю у даному закладі: |
2001 |
Посада: |
учитель |
Навчальний предмет, який викладаю: |
українська мова та література |
Класи, у яких викладаю: |
5,7,8 |
Стаж роботи на даній посаді: |
20 |
Загальний педагогічний стаж: |
27 |
Освіта: |
вища |
Навчальний заклад та рік його закінчення: |
Кіровоградський педагогічний університет імені В.Винниченка, 1998
рік |
Спеціальність за освітою: |
вчитель української мови та літератури |
Кваліфікація за освітою: |
вчитель української мови та літератури |
Кваліфікаційна категорія, педзвання: |
вища |
Рік останньої атестації: |
2017 |
Результати останньої атестації: |
“спеціаліст вищої категорії” |
Рік чергової атестації: |
2022 |
На що претендую: |
підтвердження “спеціаліст вищої категорії” |
Електронна адреса педагога: |
zaikinatanja98@gmail.com |
Адреса веб-ресурсу педагога: |
https://zaikinatanja.blogspot.com/ |
2. Науково-методична проблема педагога:
Науково-методична
проблема, над якою працюю: |
Розвиток творчих здібностей на уроках української мови та літератури |
Дата творчого
звіту-презентації власного досвіду з даної проблеми: |
засідання кафедри вчителів-словесників |
Посилання на
презентацію досвіду: |
https://zaikinatanja.blogspot.com/ |
3.
Підвищення кваліфікації педагога
Рік |
Форма |
Вид |
Напрям* |
Тема підвищення кваліфікації |
К-сть годин |
Номер документа |
Дата видачі документа |
Ким видано свід-во / сертифікат |
2017 |
1.дистанційна
2.дистанційна
3.дистанційна |
вебінар
вебінар
вебінар |
1
1
1 |
Українська мова. ЗНО
2018.Особливості підготовки до ЗНО з української мови. Морфологія.
Синтаксис.
Власне висловлення. Українська
література. 10-11 класи. ЗНО 2018.Особливості підготовки до ЗНО з
української літератури. Робота з текстом художнього твору. Українська література.
8-9 класи. І Котляревський. Соціально-побутова драма “Наталка Полтавка” |
1
1
1 |
№2218169
№2218169
№2218169 |
25.11.17
25.11.17
25.11.17 |
Інтерактивна школа
творчого вчителя Інтерактивна школа
творчого вчителя
Інтерактивна школа
творчого вчителя |
2018 |
дистанційна |
онлайн-курс |
2 |
“Вчимося жити разом” |
30 |
11-26304 |
15.02.18 |
Міністерство освіти і
науки України За підтримки
Представництва Дитячого фонду ООН(ЮНІСЕФ) Дитячий фонд “Здоров”я
через освіту |
2019 |
1.дистанційна 2.дистанційна |
онлайн-курс онлайн-курс |
3
1 |
Критичне мислення для
освітян Лайфхаки з української мови. Підготовка до ЗНО |
30
30 |
af49fa4a16c74312ae847cad5891e161 46cd3a6d75f443109370c29c78576001 |
07.05.19
27.10.19 |
ed-era.com. |
2020 |
дистанційна |
онлайн-курс |
6 |
Медіаграмотність для
освітян |
60 |
0d3f4e601bd4488b81da3df202e3cbcd |
03.04.20 |
|
2021 |
1.дистанційна 2.дистанційна |
семінар-практикум онлайн-курс |
5
4 |
“Вивчай та розрізняй:
інфомедійна грамотність (за проєктом IREX) «Школа для всіх» |
15
30 |
ДН №02136577-1452/21 |
15.03.21
22.10.2021 |
КОІППО
ed-era.com. |
* Вкажіть номер напряму підвищення кваліфікації.
1. Розвиток професійних компетентностей (знання
навчального предмета, фахових методик, технологій);
2. Формування у здобувачів освіти спільних для ключових
компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про
освіту»;
3. Психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного
віку, основи андрагогіки;
4. Створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища,
особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової
підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами;
5. Використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в
освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та
кібернетичну безпеку;
6. Мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна,
емоційно-етична компетентність;
7. Розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів
освіти, науково-методичних установ та їх заступників).
198 |
** Загальна кількість годин
підвищення кваліфікації на час атестації:
4.
Проведення відкритих уроків
Рік |
Тема уроку |
Клас |
Охоплено учнів (кількість осіб) |
ПІБ присутніх колег |
Рівень |
2017/2018 н. р. |
”Правопис значущих частин слова” |
5 |
8 |
Коломієць Г.М. Бойко С.М. Правосудько Г.М. |
клас |
2018/2019 н. р. |
”Михайло Коцюбинський. “Дорогою ціною”. Кохання Остапа та Соломії
як центральний мотив у творі.” |
8 |
11 |
Коломієць Г.М. Бойко С.М. Правосудько Г.М. |
клас |
2019/2020 н. р.. |
“Емма Андієвська. “Казка про яян” |
6 |
9 |
Коломієць Г.М. Бойко С.М. Гретченко Л.Г. |
клас |
2020/2021 н. р. |
Інтегрований
урок (українська та зарубіжна літератури) «Життя людини – найвища цінність
(за творами Тараса Шевченка «Тополя» та Фрідріха Шиллера «Рукавичка») |
7 |
14 |
Коломієць Г.М. Бойко С.М. Кошман І.В. Назаренко О.Ю. |
клас |
2021/2022 н. р. |
“Поезія через призму жіночої душі” |
8 |
13 |
Коломієць Г.М. Бойко С.М. Кошман І.В. |
клас |
5. Проведення відкритих позакласних заходів з предмета
Рік |
Захід (форма проведення, назва) |
Клас |
Охоплено учнів (кількість осіб) |
ПІБ присутніх колег |
Рівень |
2017/2018 н. р. |
Загальношкільний захід до Дня української мови та писемності «Краса
та багатство рідної мови» |
1-11 |
усі учні філії |
Бойко С.М. Кошман І.В. Хохлова Н.В. |
філія |
2018/2019 н. р. |
Літературно-музична композиція "Тарас Шевченко – велич
українського народу" |
1-9 |
усі учні закладу |
Правосудько Г.М. Коломієць Г.М. Бойко С.М. |
філія |
2019/2020 н. р. |
Вшанування пам’яті Т.Шевченка “Свіча, запалена від серця” |
1-9 |
усі учні школи |
Коломієць Г.М. Бойко С.М. Назаренко О.Ю. Кошман І.В Правосудько Г.М. |
філія |
2020/2021 н. р. |
Вшанування пам’яті Т.Шевченка «Був сином кріпака, а став володарем у
царстві духа» |
1-9 |
усі учні школи |
Коломієць Г.М. Балдовська М.О. Бойко С.М. |
філія |
2021/2022 н. р. |
Літературно-музична композиція «Мова
мого народу» |
1-9 |
усі учні школи |
Коломієць Г.М. Бойко С.М. Назаренко О.Ю. Кошман І.В. |
філія |
6. Проведення відкритих виховних заходів
Рік |
Захід (форма проведення, назва) |
Клас |
Охоплено учнів (кількість осіб) |
ПІБ присутніх колег |
Рівень |
2017/2018 н. р |
Інтелектуальна гра «Конкурс знавців творчості Кобзаря» (9,11 класи) |
9,11 |
14 |
Коломієць Г.М. Бойко С.М. правосудько Г.М. |
клас |
2018/2019 н. р. |
Вікторина «Мово українська, гордосте моя!» |
9 |
8 |
Бойко С.М. Коломієць Г.М. |
клас |
2019/2020 н. р. |
Конкурс декламаторів поезії Т.Г.Шевченка «Живи, Тарасе, в пам'яті
людській |
4-9 |
18 |
Лісова О.М. Бойко С.М. Бажан Т.О. Кошман І.В. |
клас |
2020/2021 н. р. |
Літературний квест « Шлях до Тараса» |
7-9 |
32 |
Бажан Т.О. Бойко С.М. Коломієць Г.М. Правосудько Г.М. |
клас |
2021/2022 н. р. |
Мовознавчий двобій «За Україну, за її мову!..» |
7-8 |
21 |
Балдовська М.О. Коломієць Г.М. |
клас |
7. Проведення майстер-класів, семінарів, тренінгів тощо
Рік |
Форма |
Тема |
Місце проведення |
Хто відвідав |
2017/2018 н. р. |
||||
2018/2019 н. р. |
||||
2019/2020 н. р. |
майстер-клас |
Майстер-клас із теми “Розвиток творчих здібностей на уроках української
мови та літератури” на основі творчості Ліни Костенко” |
КЗ”Олександрівське НВО №1” |
обласний семінар |
2020/2021 н. р. |
||||
2021/2022 н. р. |
8. Використання інноваційних технологій навчання в освітньому процесі
Які інноваційні
технології навчання використовуєте під час освітнього процесу? |
2017/2018 н. р. |
2018/2019 н. р. |
2019/2020 н. р. |
2020/2021 н. р. |
2021/2022 н. р. |
Прийом «Мої асоціації» |
Прийом “Емпатія” |
Створення вправ на сервісі LearningApps |
Прийом «Зв'язок поколінь» |
Прийом «Розгадування
мовознавчого (літературознавчого) кросворда або ребуса» |
9. Кількісна динаміка участі учнів у конкурсах і змаганнях різного рівня
Рівень конкурсів |
Кількість учасників/призерів |
|||||||||
2017/2018 н. р. |
2018/2019 н. р. |
2019/2020 н. р. |
2020/2021 н. р. |
2021/2022 н. р. |
||||||
учасники |
призери |
учасники |
призери |
учасники |
призери |
учасники |
призери |
учасники |
призери |
|
Шкільні |
|
3 |
1 |
3 |
1 |
2 |
1 |
5 |
2 |
|
Районні |
|
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
|
Обласні |
|
|
||||||||
Всеукраїнські |
|
|
10. Кількість здобувачів освіти, які брали участь в олімпіадах
Етап проведення олімпіади |
2017/2018 н. р. |
2018/2019 н. р. |
2019/2020 н. р. |
2020/2021 н. р. |
2021/2022 н. р. |
|||||
учасники |
призери |
учасники |
призери |
учасники |
призери |
учасники |
призери |
учасники |
призери |
|
ІІ - районний |
1 |
1 |
|
|
|
|
1 |
1 |
1 |
1 |
ІІІ - обласний |
1 |
1 |
|
|
|
|
1 |
11. Досягнення учнів в олімпіадах, конкурсах та змаганнях різного
рівня
Рік |
Прізвище та ім’я учня-переможця |
Клас |
Місце |
Назва заходу |
Рівень |
Форма участі |
2021 |
Король Павло |
7 |
2 |
ІІ етап XХІІ
Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика |
районний |
очна |
2021 |
Кошман Богдана |
8 |
1 |
Олімпіада з української мови та літератури |
районний |
очна |
2021 |
Кошман Богдана |
7 |
1 |
ІІ ЕТАП ХІ МІЖНАРОДНОГО
МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОГО КОНКУРСУ УЧНІВСЬКОЇ ТА СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ ІМЕНІ ТАРАСА
ШЕВЧЕНКА |
районний |
очна |
2019 |
Кошман Богдана |
6 |
1 |
Призер районного
міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді
імені Тараса Шевченка |
районний |
очна |
12. Організація навчально-дослідницької та проєктної діяльності здобувачів
освіти
Рік |
Прізвище та ім’я здобувача освіти |
Клас |
Тема роботи |
Де презентувалася робота |
Рівень |
Форма (очна чи заочна) |
Результат |
|
|
|
|
13. Участь у методичних формуваннях закладу
Рік |
Чи були Ви керівником методичного
формування КЗ «Олександрівське НВО №2» і саме
якого? |
2017/2018 н. р. |
Голова психолого-педагогічного семінару класних керівників Івангородської
філії |
2018/2019 н. р. |
Голова психолого-педагогічного семінару класних керівників Івангородської
філії |
2019/2020 н. р. |
Голова психолого-педагогічного семінару класних керівників Івангородської
філії |
2020/2021 н. р. |
Голова психолого-педагогічного семінару класних керівників Івангородської
філії |
2021/2022н. р. |
Голова психолого-педагогічного семінару класних керівників Івангородської
філії |
14. Участь у роботі предметної кафедри, творчих, динамічних та
ініціативних групах, у роботі центру STEM-освіти, участь у нарадах та конференціях,
семінарах тощо
Рік |
Форма |
Зміст роботи |
2017/2018 н. р. |
|
|
2018/2019 н. р. |
|
|
2019/2020 н. р. |
ЗАСІДАННЯ РАЙОННОГО МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ
УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ |
“Створення педагогічного
е-портфоліо” |
2020/2021 н. р. |
ЗАСІДАННЯ РАЙОННОГО МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ
УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ НА ПЛАТФОРМІ MEET GOOGLE З ПРОБЛЕМИ |
«СУЧАСНИЙ УРОК УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ – ШЛЯХ ДО
ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ОБРАЗУ, ПОЗИТИВНОГО ЗМІСТУ, ПОЗИТИВНИХ ВРАЖЕНЬ» |
2021/2022 н. р. |
Засідання районного МО класних
керівників |
" Гендерне виховання- нагальна потреба сучасної
освітньої системи". |
15. Відвідування уроків колег
Рік |
Кількість відвіданих уроків |
ПІБ учителя, урок якого відвідано |
Методичні знахідки |
2017/2018 н. р. |
1 |
Бойко Світлана Миколаївна |
Вправа «Мішень» |
2018/2019 н. р. |
1 |
Бойко Світлана Миколаївна |
Вправа «Ротаційні трійки». |
2019/2020 н. р. |
1 |
Назаренко Оксана Юріївна |
Прийом «Відстрочена загадка» |
2020/2021 н. р. |
1 |
Назаренко Оксана Юріївна |
Вправа «Фішбоун» |
2021/2022 н. р. |
1 |
Кощман Інна Василівна |
Створення посту. Написати коментар у соціальній мережі Viber до
цитати (Учні у спільній групі діляться своїми думками щодо запропонованої
цитати. Учитель у групі подає цитату, а також коментує її в кінці, після
висловлювань учнів) |
16. Відвідування семінарів, майстер-класів, тренінгів тощо
Рік |
Форма |
Тема |
Хто проводив |
Місце проведення |
2017/2018 н. р. |
||||
2018/2019 н. р. |
||||
2019/2020 н. р. |
семінар |
Компетентність як ключ до оновлення освіти |
вчителі української мови та літератури |
Підлісненська філія |
2020/2021 н. р. |
||||
2021/2022 н. р. |
17. Участь у професійних конкурсах
Рік |
Назва конкурсу |
Рівень |
Організатори конкурсу |
Форма участі (очна/заочна) |
Результат |
|
|
|
|
|
|
18. Друковані роботи за останні 5 років (у фахових журналах, на освітніх
сайтах)
Рік публікації |
Назва роботи |
Де опубліковано |
2021 |
Інтегрований
урок (українська та зарубіжна літератури) у 7 класі «Життя людини – найвища
цінність (за творами Тараса Шевченка «Тополя» та Фрідріха Шиллера
«Рукавичка») |
Шкільне життя |
2021 |
”Поезія через призму жіночої душі” |
Шкільне життя |
19. Методичні розробки, авторські програми
Рік |
Тема |
Форма |
Результат |
|
|
|
|
|
|
|
20. Самоосвітня педагогічна діяльність:
Адреси сайтів, які використовуєте для
підвищення кваліфікації |
Адреси сайтів, які використовуєте для
підготовки та проведення уроків |
|
https://www.ed-era.com/courses/ |
|
https://www.schoollife.org.ua/ |
https://prometheus.org.ua/ |
https://vseosvita.ua/ |
|
http://koippo.kr.ua/on-lajn-opytuvannya-kerivnyh-i-pedagogichnyh-kadriv-dystantsijna-forma-navchannya |
https://naurok.com.ua/ |
|
21. Пропозиції педагога щодо обміну власним педагогічним
досвідом
Пропозиції педагога щодо обміну
власним педагогічним досвідом (тематика) |
Форма обміну досвідом з колегами |
Вид обміну досвідом з колегами |
|
1 |
|||
2 |
Немає коментарів:
Дописати коментар