Конкурсно-розважальна  програма «Хто зверху»


Хід заходу
ВЕДУЧИЙ 1. Добрий вечір шановні друзі!
ВЕДУЧИЙ 2.
Cьогодні – свято любові, свято найкращого почуття, яке окрилює, дає сили і натхнення, радість і захоплення. І ,завдячуючи якому, продовжується життя на землі.
ВЕДУЧИЙ 1.Кохання – це не тільки почуття людяності й шляхетності. Воно має в собі дуже велику силу.
ВЕДУЧИЙ 2. Кохання – це святе почуття, яке заслуговує на свій день, на своє свято. І ось таке свято є, і є такий день. Він відзначається з особливою серйозністю майже в усьому світі 14 лютого.
ВЕДУЧИЙ 1: Важко встановити, коли на землі з’явилося кохання. Воно існує стільки ж часу, скільки існують люди.
ВЕДУЧИЙ 2.: Так що ж таке кохання? Яке воно, як відрізнити його від усіляких «копій» і «підробок»?
ВЕДУЧИЙ 2: Кохання — це, мабуть, найвищий плід на дереві людських почуттів.

ВЕДУЧИЙ 2: Любов — це те саме злиття душ, якому тисячі років дивуються люди.
ВЕДУЧИЙ 1: Кохання — завжди потрясіння, відкриття вулканічних почуттів, які криються в нас.

Ведучий 1. Любов придумана не нами,
Вона від Бога нам дана,
І хоч любов буває різна,
Та  справжня —
Завжди лиш  одна.
 Ведучий 2. Любов безмежний, чудовий дар,
Що дав творець своїм створінням.
Любов — це жертва, серця жар,
І райський спокій у терпінні.
Пісня
Ведучий 1. У коханні завжди є двоє : він і вона. Дівчатам здається, що саме завдяки їм зберігається любов у парах.
Ведучий 2. А хлопці впевнені , що саме вони є засновниками почуттів і тому вони є лідерами в парах.
Ведучий 1. Ні, дівчатка є головою в усьому , адже вони прекрасні , милі, чарівні…
Ведучий 2. А хлопці сильніші, нічого не бояться. Адже вони - МУЖИКИ! Так , хлопці?
Ведучий 1. А саме завдяки нам світ красивий! Так ,дівчата?
Ведучий 2. Я так зрозуміла , що сьогодні ми будемо розбиратися, хто ж є головними – дівчата чи хлопці, і хто зверху : ми чи ви? У нас є дві команди дівчаток та хлопчиків. Вони будуть змагатися і в кінці вечора ми побачимо, хто ж зверху! Хоч я й дівчинка, та , шановні хлопці, сьогодні я на вашому боці!
Ведучий 2. А судити сьогоднішній конкурс буде непідкупне, розумне і талановите журі, у  складі ………………………………………………………………..
Ведучий 1. Тож до бою! Ти хоч букви знаєш, з них слова складати вмієш?
Ведучий 2. Не тільки складаю слова, а ще й вірші пишу! Наприклад : «Любов была ошибка, прощай, моя улыбка»!
Ведучий 1. Геніально! І я так таку поетесу ще до спілки письменників не запросили)
Ведучий 2. Ну досить ображати мою поезію. Давай краще перейдемо до справи. Перше конкурсне випробування «Склади слово!». Команди отримують літери, а з цих літер треба скласти слово.
Ведучий 1. А щоб визначити,яка команда буде першою – підкинемо монетку!
Ведучий 1. Запрошую учасників першої команди. Ви отримуєте літери, а з них вам треба скласти відповіді на запитання.
(1 команда отримує літери Т-К, А-В, Р-С, І-А. З цих літер треба скласти відповіді на запитання)
1.     Матеріал для виготовлення свічок     /ВІСК/
2.     Вільна                                                    /КАСА/
3.     Зійшовся клином цілий                        /СВІТ/
4.     Друга                                                      /РІКА/
5.     І брат, і                                                   /СВАТ/
6.     На вільну тему, або як я провів літо   /ТВІР/
7.     Багдад – столиця країни                       /ІРАК/

(Комплект літер для 2-гої команди: Т-Р, Д-Х, А-Н, А-П. )
1.     В Англії – парламент, в Росії – Дума, в Україні -      /РАДА/
2.     А моя з краю                                                                  /ХАТА/
3.     Розтрощити в пух і в …                                                /ПРАХ/
4.     Він у золотій клітці.                                                       /ПТАХ/
5.     Найгірше, що можна почути вночі від людини          /ХРАП/
6.     25 – це кругла                                                                 /ДАТА/
7.     Тканина, з якої роблять пальта                                     /ДРАП/

Ведучий 2. А вгадай пісню!
Ведучий 1. Ну давай. Загадуй.
Ведучий 2. «Мммммммм». Що за пісню?
Ведучий 1. Я знаю цю пісню : «Мммммммм»!
Ведучий 2.Не впоралася ти з цим завданням. Це пісня «». Та наші учасники з цим впораються набагато краще!
Ведучий 1. Тож наступний конкурс «Вгадай назву пісні».Один з учасників команди через навушники слухає пісню, назву якої показує за допомогою пантоміми своїй команді. Максимальний час на виконання завдання 90 секунд. Перемагає команда, яка на вгадування витратила менше часу.
Ведучий 2. А вгадай , хто я ?Ніколи не вгадаєш! Я бабуся колобка.
Ведучий 1. Так, я б ні за що не вгадала. Тож, шановні учасники, зараз на вас чекає нове випробування , конкурс «Хто я».Одному з учасників команди надягають наголовник, з написом. Дитина задає питання своїй команді, члени якої можуть відповідати «Так» або «Ні». На протязі 90сек учень має вгадати слово, написане на наголовнику.
Ведучий 2 . А зараз буде все навпаки.
Ведучий 1. Як це навпаки?
Ведучий 2. Дівчатка будуть займатися справою хлопчиків, а хлопчики виконуватимуть дівчачу роботу.
Ведучий 1. А . це ти говориш про наступний конкурс «Навпаки», де дівчаткам треба забити цвяхи в дощечку , а хлопцям пришити ґудзики.
Ведучий 2.Ой , а зараз що буде, сміх та й годі!
Ведучий 1. Чому?
Ведучий 2. Бо буде конкурс «Звірі в ряд».На спини учасників закріплюють таблички зі словами. Треба прочитати, що написано у суперників, але не дати прочитати своє слово. Прочитане слово голосно називається. Виграє команда, чий учасник залишився останнім.
«Звірі в ряд» :«орел», «кит», «тигр», «лев», «рись», «миша», «їжак», «сокіл»
Ведучий 1.А ти розумна ?
Ведучий 2. А як же! От перевір!
Ведучий 1. Скільки букв в українському алфавіті?
Ведучий 2. Не пам'ятаю,і мені це не обов'язково знати. А от нашим учасникам зараз треба проявити свої розумові здібності.
Ведучий 1. І не тільки розумові, а й фізичні  продемонструвати. Запрошуємо по одному учаснику з кожної команди. Поки перший дає відповіді, другого ми просимо покинути приміщення спортзалу, щоб не чули запитання цього конкурсу. Учасник команди відповідає на завдання, стоячи на одній нозі, за трьома підказками. З першої підказки отримує три бали, з другої – два бали, з третьої – один бал.  Як тільки друга нога торкнеться підлоги, конкурс закінчено. Перемога дістається команді, яка дала більше правильних відповідей.
1.     А) Росте в городі, Б) Кладуть в Олів’є, В) буває на платті   /ГОРОХ/
2.     А) Її їдять, Б) шофер її крутить, В) вона дружина барана     /БАРАНКА/
3.     А) Туди подеколи сідають, Б) Зараз вони не модні, В) раніше їх завжди носили в дощ           /КАЛОШІ/
4.     А) Це є у дівчаток, Б) біля водоймищ, В) в селі вона потрібна в липні                /КОСА/
5.     А) Бігає у лісі, Б) зачіска,  В)  при нагоді згортається в клубочок                                      /ЇЖАК/
6.     А) Росте в полі, Б) привіз Петро Перший, В) смачне тістечко        /КАРТОПЛЯ/
Ведучий 2. Як тобі сьогоднішня гра, сподобалася?
Ведучий 1. Дуже, було кумедно. А що ,вже все,і пора прощатися?
Ведучий 2. Ні, бо зараз нас чекає фінальний конкурс.Ігрове поле поділене навпіл. Кожна команда отримує паперові літачки. Завдання: за 1 хвилину перекинути всі літачки на половину суперника. Перемагає команда, на чиїй половині менше літачків.
Ведучий 1. Шановне журі, Ви весь вечір відпочивали, а тепер вам треба трішки й попрацювати!
Ведучий 2. Ви були дуже уважними, тож оголосіть нам – Хто ж таки зверху, хто ж таки найкрутіший, найголовніший : хлопці чи дівчата?
Слово журі……………
Ведучий 1. Не важливо, хто переміг, не важливо , хто зверху. А важливо те, що в цьому світі є ЛЮБОВ! І хай вона зігріває ваші серця.
Ведучий 2.Підштовхує вас до подвигів, окрилює  і дарує вам приємні хвилини.
Ведучий 1. Кохайте і будьте коханими!
Ведучий 2. До нових зустрічей!
Пісня






Немає коментарів:

Дописати коментар